enjoy reading okay...please come again..i appreciate it..thank you..luv y'all

Friday 18 March 2011

jdi org putih lak

hye all .. see you today I want a new story as the story I saw a new blog .. noticed it?simple je .. wow I really like the language was just itching to swing kind of 'white peoplehahahaha .. It's okay this time the topic of article 'I' .. I? me me la..huhu..not you right? .. It is not okay before I want to start I should change my language back I do not know how I want to pound a long story in this fear-fear is one shy la hihihi .. jom start this story right below this (",)


berdasarkan dengan ape yg aku da mengarot kat atas tuh
aku cakap aku nak cite pasal aku en..
sebenarnye aku tga boring ni xtaw nk update ape
tuh yg aku mengarot cakap nk cite pasal aku
sebenarnye xde pape yg special psal aku ni
ntah nape pulak aku terpk nk cite pasal aku
wahai pembaca2 ku sekalian
sumpah aku akan merindui dunia aku..
aku akan rindukan DEKDUT,MAK BAPAK,ANAK-ANAK BUAH,BANTAL BUSUK,
MRS LAPPY(CQ40),KAWAN2 YG GILE2 MACAM AKU
SUASANA YG DA SEBATI NGAN IDOP AKU
adoeyy...
sedey sangat..korg akan pk aku nk p MAM erk?
haha tak la wey
aku akan ke bandung kan..korg lupe kew?
aku pena story sebelum ni.tpi xde da sedalam tanah
aku cite kan..skunk 19-03 aku akan pegi 31-03
agi bape ari je hmmmm......
adakah aku akan dapat sesuai kan diri aku kat bandung tuh?
doa2 kan hope semua nya berjalan lancar sepanjang khidmat aku di sana
xpe la...at least aku dapat pengalaman baru kan..
kau ada????
tidak kan..hihihihihi....aku tak lupakan korg k..
aku taw korg mesty nak suruh aku kirim pape kan..
ha okay2..aku akan kirim salam korg kat org sana..
hahahahahahaha
k la terlari topik pulak..saje menggedik.gatal tgn nk taip
tapi xtaw nk taip ape mengarot2 jew..
jmpe korg lagi






No comments:

Post a Comment