enjoy reading okay...please come again..i appreciate it..thank you..luv y'all

Sunday 19 June 2011

rindu rindu rindu

waaa...seriously mmg lme sgt aku meninggalkan blog ni..adoey rindu nye..ha ha wahai tgn kau da malas nk menaip kan..babab kunk bru taw..actually after blek dri bandung tu mmg bz xde mse..aku kne sambung praktikal ke perak malang nye g perak cuma seari then come back to K.L..byk sgt problem menimpa after dri bandung tu..ha ambik kau rasekan seperti pepatah mengatakan UJAN EMAS DI NEGERI ORG UJAN BATU DI NEGERI SENDIRI walaweyyy..huhu akhirnya terjadi kpda ku..mne x nye kt sne kami di sanjung cewahhh layanan yg sgt mantop di berikan pastu pulang je alahai jdi begini pulak..nk cerita mmg panjang la kan tkot korg mengantok..haha (sebenarnye malas nk taip) ha ulang blek kt story aku tdi.g perak cuma sehari then sambung praktikal kt HKL..pastu pulak ke MELAKA..lpas hbis je praktikal ngat kan bole la rest kan..tpi malang sekali lagi x dapat cuti wey ok la xpe x dpt cuti yg malang nye lagi haishhh terus exam FINAL pulak tu ha ambik kau!!! NO REVISION WEEK OKAY adoey...padan muke kau fafa..tambah2 pulak waktu OSCE aku berubah..ikotkan slalu semester2 lpas aku pagi dlm kol 11 mcm tu la..tpi sem ni pulak aku kne petang okay...kol 3.25 pm..da ptg..tyme2 orang da lalok nk tido da tu tambah2 pulak yg jage tu pon xde mood da ptg penat do dri pgi klo aku jdi dorg pon hmmm lentok habes la..aq da bajet comfirm2 la markah aku tu LOW LOW LOW LOW...ah tekanan...ape2 pon sumpah RINDU sgt dgn blog aku ni..now aku da abes exam..semester 4 da ttup..aku nga cuti 1 week ONLY..(bersyukur dripada x dpt cuti) aku akan merajinkan diri aku untuk mengupdate blog aku yg COLOURFUL ni..hihi...ok la jumpe di post yg seterusnya bye......

No comments:

Post a Comment