enjoy reading okay...please come again..i appreciate it..thank you..luv y'all

Tuesday 29 March 2011

kemas bagasi......

hehehehehe..sedang mengemas bagasi sempat pulak aku meng-snap gmbo aku..hihihihi..lihat la bagaimana aku mengemas barang dalam keadaan blur ni....


haha blur gile..xtaw nk msok kn yg mne dulu


sempat tnjuk peace ble taw akak aku
amek gmba aku


tga syok borak ngn akak aku xtaw lak dye
nga amek gmbo..
huduh


jeng jeng jeng...hihihi..x abes kemas kot
nmpk x biskut..milo..gula2..
aku tpkse ltak dlm bagasi sbb nek air asia kn
xley bawak mknan dlm flight


mke yg poyo terlalu poyo


cop! pasport jgn tinggal..
PENTING!


telekung juga x ketinggalan...
nk solat gne ape klo x bwak m.cik..hehe

beberapa jam kemudian..........





mke puas ti sebab barang da pon siap di kemas...hehehehehehe
dan sebok meng-update blog yg terbaru


yihaaaaaaaaaaa rambut saya
da bole di ikat..jeng3
huhuhuhu
mke bajet kusyuk je poyo

dan beberapa jam kemudian.........


mke terkejut sebab beg bagasi sgt2 berat


so kemas blek kuarkan barang yg kurang perlu


sempat menunjuk kasut untuk praktikal saya
atlanta je pon..
hihihi



meng-update blog tergendala....

akhirnya.......


yes selesai sudah....


beg2 ni la yg bakal saya bawak nty...
hihihihihi








No comments:

Post a Comment