enjoy reading okay...please come again..i appreciate it..thank you..luv y'all

Tuesday 29 March 2011

seharian bersama

hepy sgt2 meluangkan masa bersama dekdut...di rumah...
start dri pkol 11 pagi smpi la 6.30 ptg
cop!
mungkin korg cakap ek eley kejap je pon..
7 jam stngah..
tpi bagi aq cukup la sebab dapat jugak
luangkan masa bersama dari xde...
plan arini bersama dekdut
dye dtg uma aq..then ktorg g uma akak aku..
lpas tu aku,dekdut & akak aku
g bank..hihihihi..
aq mengeluarkan wang aku yg x seberapa
banyak..then..akak aku g bayar bil p1 dye
lpastu ktorg g jpn...akak
aku nak tukar ic..cip dye rosak
lps tu pulak aku dekdut n akak aku
g giant..ktorg bli mkanan aku
untuk aku bawak sebagai bekalan
tyme aku ade kat bandung ty...
berjumpa sahabat aq..kett (ika) kt tmpat keje dye
huh da pnat d giant
singgah restoran bli nasi ayam...


lpas tuh pulak..mak aku kol...
dye nk syampu sunsilk limau purut yg kaler biru
aq pon tertanya2 ade ke kaler biru yg limau purut
hahahahaha
upenye mak aq salah cakap da...
sebenarnye kaler ijau..


memandangkan ktorg malas nk msok ke giant
blek..ktorg g megasale
kt situ ad jual so bli kt situ je la
c dekdut ngn akak aku ni sebok nk
berojak...then ktorg cri la mangga muda....


taw x cri kt ne???
sampai ke sg.choh taw cri mangga
akhirnya dapat jugak...
kt sne ade air jus...
yg ktorg bli jus mangga dgn jus buah naga
huhu murah je rm1.00



da penat n x sabar nk berojak di rumah aku
ktorg pon blek...
lpas smpai uma da mkn rojak ptg tu


dekdut n aku jln2 nek kete
bawak anak buah aku
ala keliling kawasan perumahan je pon






hihihi
ape2 pon syok sgt arini
dapat luangkan masa sebelum berangkat


No comments:

Post a Comment