enjoy reading okay...please come again..i appreciate it..thank you..luv y'all

Monday 28 March 2011

terima kasih saudari

hello...(",) sedang aku tga kusyuk2...meng update entry bru kat blog aku ni...aq dapat 1 soalan....yang bertanyakan mengenai blog aku...okay..terima kasih atas soalan tersebut....soalan tersebut berbunyi sebegini....
.........wey kau x rase serabut ke blog kau tuh?like kindergarten je...aq ase bukan cantek pon kau wat macam tu..bek kau ubah la..kaler macam macha je byk sangat kaler...mcm bebudak x matang...kaler hitam bru la nmpk matang macam aku.....


ok now saya akan menjawab pertanyaan saudari k (bermakna jantina yg bertanya kan soalan ni ialah wanita)
jawapan aq - x pon sayang...actually....aq ase okay je..like kindergarten eh??sbb ape kau cakap like kindergarten?mgkin sebab mcm2 kaler ade ern..?ya itu la yg kau cakap..sebab mcm2 kaler...taw x sebab ape aq wat macam2 kaler?ha mase bukak blog aku tuh cube lihat di bahagian atas (tab)...aq siap tulis mcm ni agi...
Welcome To The Colour of Fafalicious.....so aku kne la wat macam2 kaler...klo x berkaler ape motif aq tulis mcm tu..ala klo mcm kindergarten pon ape de hal..xde hal pon...kau x ske ke?xsuruh pon kau ske sayang...ni semua hasil karya aku..aku x mintak dari kau..da terang2 nama blog aku HAL AKU BUKAN HAL KAU...jadi..plis k sayang...jangan sebok..x semestinye berkaler2 itu like kindergarten..x matang..bajet kau tu matang ke sayang?ok2..kau matang ern..amek la..cepat sket kau tua...patot la kau ni 'kuno' kan..sebab hidup kau x sempurna..x macam warna warni kehidupan..sebab nye kau terlalu kolot la sayang...come on okay..aq x mintak pujian kau...ape2 pon meh aku sertakan warna warni biakan hidup kau berseri2 seperti ni...jangan asyik terperuk macam katak bawah tempurung....muahx...terima kasih..saya da pon jawab pertanyaan saudari...

colourful rose

cantek kan sayang warna warni...
kau cakap warna warni untuk orang yang belum matang
like kindergarten..
makaseh sayang...


mungkinkah kehidupan kau seperti ini sayang???
kosong...tanpa ape2 pon..gelap mcm xde mase dpan..
(",)..
apepon..hitam jugak warna tpi x perlu la
labelkan warna hitam itu untuk orang yang da matang ok

No comments:

Post a Comment