enjoy reading okay...please come again..i appreciate it..thank you..luv y'all

Thursday 23 June 2011

angan-angan PAK PANDIR

entry baru..untuk menutup,melupakan,mengosongkan masalah..cuba mengatasi sebaik mungkin tanpa berfikiran (-) dgn secara tbe2 terlintas di fikiran..aku berangan..berangan seperti PAK PANDIR..angan-angan yang aku angankan memang TIDAK....TIDAK MUNGKIN..TIDAK MUNGKIN SAMA SEKALI...akan tercapai kerana ianya adalah AUTA semata-mata

"KALAU LAH AKU ADA SAYAP"


ya itu la angan-angan aku..memang IMPOSSIBLE dan MUSTAHIL
akan tercapai..ya aku sangat tahu dan aku sangat pasti akan angan-angan ni..
kenapa SAYAP?kenapa x bnda laen je yg aku angankan?
bersebab aku ingin kan nye..sama seperti anda jugak..
inginkan,impikan,angankan sesuatu mmg bersebab

* kalau aku di beri sayap aku nak tengok dan sentuh BULAN,BINTANG,PLANET,AWAN dan MATAHARI walaupon aku tao matahari tu sangat panas.. ( klo aku ade syap comfirm sayap aku terbakar..tpi xpe tu angan-angan aku )

* kalau aku ade sayap aku bole lihat manusia,binatang dan apa yg ada di muka bumi ni dari LANGIT..mesti macam semut je kan

* kalau aku ade sayap aku bole terbang sebebas-bebasnya..dan aku akan asyik tergelak untuk menggelakkan
makhluk2 di muka bumi seperti semut..kecik je ( ntah knapa terlintas kt fkiran aku )

* kalau aku ade sayap aku nak tgk planet2 bergerak mengelilingi matahari yg ade kt tengah2..

* kalau aku ade sayap...aku akan membuat surprise kepada sesiapa yg menaiki kapal terbang..duduk di sebelah tingkap..dan aku akan say hello and good bye..hihi

' MAAF..CUKUP SAMPAI SINI..TAK PERLU MENGHARAP SEBAB MEMANG TAK KAN TERCAPAI... '

aku ade dua tangan..dua kaki..
aku bersyukur..
bersyukur sangat..
-sekian-


klo korg pulak klo ade sayap pe korg nk wat???




No comments:

Post a Comment