enjoy reading okay...please come again..i appreciate it..thank you..luv y'all

Thursday 23 June 2011

mengasingkan diri


tempat sunyi sepi..xde sape pon kt situ..ya aku berada di situ...
di tempat yang tiada siapa pon tao...
aku cuba 'MENGASINGKAN DIRI' dari siapa pon
maaf kpda anda yang tidak terlibat
NO COMMUNICATION
yes itu la keadaan aku sekarang ni
tempat aku mencurahkan segalanya hanya di BLOG aku
JIWA KOSONG + BERCELARU
keadaan ni sgt2 merimaskan hingga membuat aku jadi mcm ni
tiada sape yg tao kisah aku..
dan aku yg dulu hanya kenangan semata-mata
aku akan berubah
berubah menjadi someone yg mmg korg xkan kenal
MOOD,SIKAP,CARA everything will be changes..
adakah lpas ni aku akan mnjadi SENSITIVE??
no JOKING sperti slalu...dulu di kenali sebagai seorang
yg ceria...LAUGH LAUGH LAUGH
and after this will be "SURAM"

No comments:

Post a Comment